Desjabetzearen bidezko metaketa: ne me quitte pas

NeMeKitPas

Gaur gauza kurioso bat gertatu zait. Isilik,pentsakor utzi nau lipar batez. Zer gauza!

Gosaria prestatzen ari ginela emazteak galdera “Zer da Ne me kit pa?” “Ez naiz ziur, baina uste dut ez nazazu utzi edo halako zerbait dela. Zer ba?” “Hemen jartzen du eta” mahaitik jaso berri zuen alabaren estutxea eskuetan. Begirada gerturatu eta “Ne me kit Pas” irakurri dut. Hitz joko bat.

Orain Google momenturo eskuragarri izanda, bada ezpada, ne me quitte pas esaldiaren esanahia bilatu dut. La canción de amor más bonita del mundo posta aurkitu dut, eta pozik gelditu naiz no me dejes irakurtzean.

Postontzira jaitsi naiz ondoren, egunkari bila. Bertan Hedoi Etxarteren Vals-a ikusi eta irakurtzeari ekin diot, izenburuak erakarrita: kapitala eta bizitza. Aurretik egindako bilaketan Google-ek topatu ez duen artikulua, vals-aren amaieran, desjabetzearen bidez metaketaren aurretik, hau aurkitu baitut: Maitasun keinu gisa interpretatzen ditugu xantaiak, eta xantaia matxisten kanonikoa da Laat me niet alleen edo Ne me quitte pas. Egunkaria jaitsi eta aurrera begira gelditu naiz inora begiratu gabe. Lipar batez.

Tagged:

One thought on “Desjabetzearen bidezko metaketa: ne me quitte pas

  1. […] Desjabetzearen bidezko metaketa: ne me quitte pas […]

Utzi erantzun bat

